Online

Nákup zpětných odkazů. Jakou taktiku zvolit?

Jedním z marketingových nástrojů jsou webové stránky. Ať už se jedná o podnikající fyzickou osobu či větší společnost, firmu, je dnes takřka nutností mít vlastní web. Webové stránky slouží nejen coby prezentace výrobků nebo služeb v rámci vašeho podnikání, ale záměrem zajisté je, přivést i potenicální klientelu či nové zákazníky. Jak toho lze úspěšně dosáhnout?
seo na ceduli panáčka.jpg
Základ tvoří kvalitní obsah webu a rovněž i zpětné odkazy mají podstatný vliv ohledně návštěvnosti. Backlinky plní jeden z hlavních účelů webových stránek. Právě odkazy jsou tím, co odlišuje stránky od ostatních metod přenosu informací, tj. televize, tištěný tisk, rádio apod. Internetový návštěvník prakticky se orientuje právě prostřednictvím odkazů po internetu.

Některé backlinky se orientují na jinou část webu a některé odkazují na zcela jiné webové stránky. Na základě toho se tak dělí na vnitřní a vnější odkazy.

Adekvátní odkaz

Musí směřovat zejména z důvěryhodného zdroje, stejně tak i z tématicky podobné podstránky. Jeho umístění je v rámci textu na webu. Směřuje efektivně na určitou podstránku vašeho webu. Linkovaný text musí vhodně korespondovat s obsahem cílové stránky. Odkaz musí být viditelný. Samozřejmostí je, že musí mít správnou URL adresu. Je nutno mít na paměti, že právě prostřednictvím odkazů přichází relevantní klientela či zákazníci. Mělo by rovněž platit, že nákup zpětných odkazů je získaný za přiměřenou cenu či protislužbu.
www developer.png

Jaká je účinnost?

Nákup zpětných odkazů závisí prakticky na dvou odlišných způsobech. První možnost je ohledně placené inzerce se zpětným odkazem. Smysl má, pokud se jedná o umístění na relevantním blogu, magazínu a může zároveň generovat návštěvnost. Zároveň je i reálné vylepšení pozice ve výsledcích vyhledávání.

Druhou variantou jsou různé nabídky zahrnující nákup a rádoby i lákavé akce. Jakákoliv nabídka hromadného získání je však zcestná, negeneruje konverze a webu může naopak značně uškodit.